неділя, 14 лютого 2016 р.

Тести 9

1.       Укажіть рядок, у якому наголос в усіх словах падає на другий склад.
А олень, кропива, шофер, новий
Б кроїти, решето, одинадцять, нести
В вітчим, скінчити, завдання, квартал
Г беремо, коромисло, приятель, подруга

2.       Визначте рядок, у якому в усіх словах від зміни наголосу змінюється значення слова.
А замок, помилка, обруч, колесо
Б тріска, алфавіт, обід, простий
В колос, черговий, виносити, забігати
Г мука, дорога, лапки, атлас

3.       Укажіть рядок, у якому на місці крапок у кожному слові потрібно писати літеру е.
А ст..жина, тер..н, чов..н, вет..ран
Б бр..ніти, см..тана, пр..зидія, д..ригент
В вет..ринар, кр..шталевий, в..рбичка, лід..р
Г вел..тень, справ..дливий, кр..ниця, тол..рантний

4.       Знайдіть рядок, у якому написання ненаголошених е, и в усіх словах переві­ряється наголосом.
А стежина, шептати, гребінець, дешевий
Б серпневий, лотерея, очерет, кривавник
В депутат, писати, прем’єра, експеримент
Г скрипіти, березень, вечеря, пиріг

5.       Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається уподібнення приголосних за дзвінкістю – глухістю.
А рідкісний, полегшення, дігтярний, гриб
Б мережка, боротьба, кладка, вокзальний
В рюкзак, нігтик, футбол, анекдот
Г мигтіти, ватажки, солодко, грядка

6.       Знайдіть речення, у якому порушено правила милозвучності.
А Срібнокрилий літак підняв їх в чисте небо і поніс на захід (В. Бондаренко).
Б У щире золото, у світлу мідь одягнені дерева восени (А. Гончаренко).
В Цілий день учора проблукав у полі, навздогін за вітром бігав навмання (В. Чумак).
Г Тепер уродив урожай усім на коровай (П. Воронько).

7.       Укажіть рядок, у якому в усіх коренях дієслів потрібно писати літеру и.
А бл..щати, зв..личувати, покр..вати, про-т..рла
Б зав..сати, упл..сти, защ..міло, прор..ваєш
В прост..ляв, в..рушати, приб..ру, ви-м..тала
Г розл..ватися, завм..раю, вид..рати, пе­рет..нати

8.       Визначте рядок, у якому в усіх словах відбулося спрощення.
А радіс..ний, безсовіс..ний, ус..но, учас.. ник
Б піс..ний, благовіс..ник, хвас..ливий, якіс..ний
В шіс..надцять, шелес..нути, облас..ний, тиж..невий
Г проїз..ний, контрас..ний, пристрас..ний, хвас..нути

9.       Доберіть до поданих слів спільноко­реневі або змініть їх, щоб відбулося чергу­вання о, е з і.
I варіант: виріб, договір, поріг, сіль, коса, робота, шестикласник, нога.
II варіант: вивіз, кінь, провід, твір, воля, робота, ступінь, будова.

1.       Доберіть до поданих слів спільноко­реневі або змініть їх, щоб показати чергу­вання приголосних [г] – [ж] – [з], [к] – [ч] – [ц], [х] – [ш] – [с].
I варіант: перемога, запах, плуг, кожух, яблуко, вік.
II варіант: фабрика, горіх, берег, допомога, луг, ріг.

1.       Запишіть подані слова звукописом.
I варіант: гігантський, капелюх, борються, помиришся, дитиночці, молотьба.
II варіант: солдатський, веселка, змагаються, граєшся, бе­різці, нігтики.

2.       Зробіть повний фонетичний розбір слів.
I варіант: темніють.
II варіант: щебечуть.


Немає коментарів:

Дописати коментар